Kalimera

Det känns som att jag bor på höstvägen i Växjö igen. Vaknade upp av barnskrik och hög musikpuls från nåt ställe. Förstår inte vilket barn som är här och skriker, här bor ju vi.
Blev i alla fall väckt från mina drömmar som har varit lika dana i 4 dagar nu. Jag drömmer att jag är utomlands, och sen kommer jag alltid på att jag ska jobba så jag måste försöka hinna med ett plan hem. Det går aldrig. Stressar som in i tusan i drömmarna. Undra vad det här betyder??
Haha, just det ja. Imorse drömde jag dessutom som man gjorde ibland när man va liten. Att jag gick på toa och verkligen gick på toa. Eller det kändes jätteverkligt så jag vaknade med ett ryck och trodde jag kissat på mig. Fast det hade jag såklart inte, haha.


Hötsvägengungan, bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0