festivalyra

Skulle överraska Bodil genom att köpa våra Peace&Love-biljetter medan hon stod i köket och lagade mat. Fast såklart blev hennes mat klar alldeles för fort och hon kom in på rummet och frågade vad jag gjorde.
Jag undvek frågan lite, men sen såg hon mig plocka fram mitt älskade Visa-kort och då var det kört. "Köper du P&L-biljetter maja??". Hmm, JAA!
Nu så är dom fixade och det känns mycket bra, fast vi inte har en aning hur eller ens varifrån vi ska komma dit. Hoppas på att det blir Växjö ändå, koh thai och växjös sommar några dagar skadar aldrig.

Nu har vi dessutom sett sista avsnittet av greys. Oh my God, säger jag bara.
Är ju en oskriven regel att man aldrig avslöjar vad som händer i serier eller böcker, men himla vad sugen jag blir på att skriva ner allt. Se det!


Håkan i sommar igen är ju helt perfekt. Dessutom Thåström, Kalle-Baah, Hoffmaestro & Chraa, Mötley Crüe och en himla massa annat bra.

Ja gillare

Kommentarer
Postat av: Cynthiaaaa

Glöm inte gogol bordello! Världens bästa live band, jag ska också dit så vi kanske ses där :)

2009-05-19 @ 18:33:38
Postat av: bodil

jag ser aaaaallt.

2009-05-19 @ 18:39:39
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: maja

om dom är världens bästa liveband är det klart att jag inte glömma dom! ;)

va nice att du också ska diit!

2009-05-19 @ 21:51:31
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0