Är detta ett skämt?

Jag förstår verkligen inte det här med människor som helt och hållet saknar sinne för humor och förståelse för ironi. Läste det här inlägget av storstadspojken om en "tåtrend" som han påstod sig ha startat. Alltså, ifall man är någolunda intellektuellt begåvad så uppfattar man ironin i inlägget, det är ju ett skämt.
Fast så funkar tydligen inte alla. Det här är några av kommentarerna han har fått:

Tår är för det första riktigt vidrigt. Sen att du blandar in det i matbilder och liknande hela tiden, gör det hela ännu vidrigare. För det andra tror jag definitivt inte att Spiderchick har "härmat" dig. För det tredje så är "tåssingar" något av det fulaste ord jag hört. Bara det gör mig irriterad.

Men daaah, spiderchick läser väl inte din blogg!

Hahahha hon försökte inte ens härma din tåtrend. Förmodligen visste hon inte ens om den. (Förmodligen vet ingen om den, vilket gör att den knappast kan kallas en trend..hmm.)

Anywho. Släpp ut luften!

Dina fötter är helt vidriga. Jag tittar tusen ggr hellre på skavsårsfötter än dina fruktansvärda svampangripna tår och gulnande naglar.

Herregud vad folk håller på alltså.

Släpp ut luften!


Kommentarer
Postat av: bodil

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! är alla som heter nils roliga eller? HAHAHAHHAHAHAH!

2009-06-10 @ 00:52:06
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0