there is no time for us

Jag har blivit jättedålig på att handla! (Mat alltså.)  Efter jobbet idag så gick jag och bodil nämligen upp till coop, för att ha nåt att göra dom 50 min tills bussen skulle gå. Är så himla sällan som vi handlar på en stor affär. Blir ju oftast bara en tur ner till kiwi ngn gång ibland.
Jag lyckades iaf köpa en yoggi som går ut imorgon, och när jag tänker efter glömde jag kolla på brödet jag köpte också.
Suck alltså! Jag och Bodil som var mästarna av mästare på att handla när vi bodde ihop i Växjö. Hängde jämt och ständigt på favvoaffären City gross och köpte allt dom hade.
Vad har det blivit av en sen man flyttade till Norge egentligen?!

Idag när Bodil kom bort till mig på pc och var lite depp, så satte jag på BD på you tube för att hon skulle få in känslan på riktigt. Så ritade jag en stjärna under ögat på henne och hon gjorde detsamma på mig. Björn kallade oss EMO, vilket iofs inte var något nytt.
Sen när Björn och dom andra gått hem så fick Bodil komma bort och jobba med mig. Wiii, mera sånt tack! Efter att Bodil vart lite allmänt knäpp som hon är ibland, så va ingen av oss speciellt BD-depp längre. Skönt det!
Hon höll nämligen i ett lock som hon satt på dom små pc-lådorna, och frågade ifall det skulle vara samma lock till dom stora. Ehh?? NEJ!
Skojig är hon, min Bodil!

Nu har jag ätit så himla mycket yoggi (eftersom den måste ta slut tills imorgonkväll), så jag spricker nog snart.

Puss hej och ajö, nu skulle jag gärna slippa all snö!

Kommentarer
Postat av: lisa

"Hängde jämt och ständigt på favvoaffären City gross och köpte allt dom hade."



hahahahahahaha!! fan va rolig du är! :D

2009-02-24 @ 22:46:38
URL: http://lisasjoshult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0