bokmal

Det är väldigt ofta jag läser en bok som sedan blir film, eller liksom när en film görs på en bok så har jag nästan alltid läst den. Linas kvällsbok, I taket lyser stjärnorna, Systrar i jeans, den nya bion Män som hatar kvinnor, och serien Gossip Girl. Detta var bara några exempel.
 Antingen så läser jag väldigt mycket böcker av olika genrer, eller så är det bara så att jag läser såna typiska böcker som alltid filmatiseras.
Tycker nästan att det är lite jobbigt. För det känns alltid som att jag måste se filmerna, fast samtidigt så vill jag inte riktigt det för då förstör man alltid sina egna bilder av hur allt såg ut när man läste boken. Riktigt stort problem det här! Nää, nu ska jag sluta klaga. Älskar faktiskt Harry Potterfilmerna, och böckerna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0