sol <3

Om jag ändå hade en takterass!
Jag gick upp redan vid elva idag för att hinna med att sola i den starka solen mellan tolv och två. Fick upp Bodil också och vi gick ner mot stan utan något riktigt mål mer än att vi ville ligga och sola någonstans. Ringde Frida för att fråga vart stranden låg som man kunde gå till fots till. Hon visste inte riktigt men sa, varför kommer ni inte hit till min takterass istället.
Efter fem röda var vi där.
Så vi har legat och stekt, gått ner till bryggan och ätit kulglass och strosat runt lite.

Ikväll blir det Party, inflyttningsfest hos Blixt och Fidde mfl i deras hus.

Kommentarer
Postat av: al

Nu är vi flera mil närmare varann!

Nä, jag tänkte kanske nu på fredag. Men usch, hur ska jag hitta här i Göteborg?



al

2009-08-08 @ 17:21:39
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0