tatoo

När jag och bodil var nere på kreta tänkte vi passat på och tatuerat oss eftersom vi velat göra det så himlans länge. Men sen letade vi aldrig upp något ställe. Men bodil, vi har ju sagt att allt vi bestämt den sista tiden har blivit av. Så kanske vore bäst att boka en resa till gbg och boka tid så det blir av? Deal?
Jag vill iaf tatuera mig på handleden, först och främst. Fast det finns massa fler ställen jag med vill ha. Mmm, nununu!

Har varit inne i andra kollektivet nu och ätit tårta och firat jocke som fyller år. Det verkar som om alla ska till kastbergs ikväll, hmm. Jag vill ha mat. Har inte ätit sen 12. Huah!

Kommentarer
Postat av: imbros

deal goddamnit!

2009-04-30 @ 22:01:07
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0