one two three

Nu luktar jag grillrök och har tråkigt. Nyss satt jag, mami och Linus ute vid vår grillplats och grillade korv, jag grillade veg.korv såklart. Den bästa!
Annars så har jag sått en liten köksträdgård till mami idag med krasse och persilja. Kommer en bild om någon dag då det börjat växa lite. Anledningen till bristen på bilder är för att jag inte sitter vid min egen laptop, så jag orkar inte rikigt lägga in bilderna på den här datorn. Men kanske imorgon, om det finns ork och tid.

Idag när jag skulle ringa och fråga vad mami skulle göra när hon slutat jobbet så ringde jag hennes nya nummer som jag fått av Linus. Kom till någon skum kille som inte lät som min mamma, så jag blev lite paff och la på. Då började den personen ringa mig en massa gånger och jag hade ingen lust att svara eftersom det ändå var fel. Efter 3 ringningar så svarade jag ändå och förklarade att jag hade ringt fel innan. Men killen ville inte ge upp utan började tjata om att jag ringde honom hela tiden och undrade vad jag ville. Så jag la på igen. Ha! Det var ju minsann inte jag som ringde en massa gånger, det var ju han.

Imorgon och torsdag har mami tagit ledigt, så då ska vi hitta på något kul hoppas jag. Inte en massa långpromenader bara. Jag vill till en second hand-affären i Alvetsa som Stina och hennes mamma alltid åker till när hon är hemma. Bäst jag ringer och kollar vad den heter.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0