jordgubbar

Sommarsommarsommar! Äntligen har solen hittat till norge också. Har varit regn nu i 3 dar, men idag då jävlar! Wohoo!
Fick dessutom sluta vid 5 idag, började 10. Bev superglad och skuttade ut i solen i min nya jacka, som va på tok för varm att ha på sig idag för övrigt. En folkabuss med russar (studenter) stannade och pratade med mig 2 ggr när jag va på väg till bussen. Jag vill också va en russ.
När jag kommit hem så gick jag och bodil ut och köpte glass + hann till både vinmonopolet och kiwi. Imorgon blir det grillning med Jim och några fler. Gud vad det ska bli gott, och kul såklart. Potatissallad och quornfiléer. Mumma!

Nu ska jag smida planer för kvällen. Det är ju valborg för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0