12.51

Nu har min bror Johan bestämt sig för att också åka hem i påsk. Kommer imorgon kväll! Kul!!
Det här med att hinna träffa alla medan man är hemma är verkligen ett pussel. Det är ingen som kan då jag kan, utan alla kan bara exakt samma tid och det är mest bara strul med hela grejen. Hmm. Amela har jag inte hunnit träffa än, och nu har Linnéa och Al kommit hem också. Så dom vill jag med hinna träffa. Puuh!

Igår var jag mami och Linus ute på en runda. Vi åkte först ut till Åseda och besökte en affär som hade en massa alster av Lena Linderholm, och en chokladkällare med ekologisk choklad. Där köpte jag ett jättefint stort vykort med en ängel av Lena. Superfint! Köpte ett tvålfat i form av en snäcka i målat porslin av henne också, och lite mörk choklad.
När vi var klara där ute var klockan redan 1 så vi körde till Villa Vik vid Sandsbro och åt lunch. Sen blev det lite runtkörande i stan. Jag köpte en guldram till mitt vykort på second hand för 15 kr, och sen köpte jag blommigt tyg som jag ska sy en kjol utav.
På kvällen så gick vi bort till Sörgården här i Ellanda och tittade på kläder och choklad i Carolines chokladbod. Hittade en jättefin blommig klänning där som jag bara var tvungen att ha. Varför finns det så mycket snygga kläder nu?
Blir nog köpförbud för mig i minst en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0