hur många skor kan man ha?

Nu så har jag börjat flyttpacka. Har packat 2 lådor hittills och båda innehåller skor och åter skor. Har ändå slängt 5 par! Snyft!
Det är verkligen jobbigt att packa ihop sina saker. Ju mer man packar ner, desto fler saker har man kvar...går ju inte ihop men det känns verkligen så. Nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag, men det bryr jag mig inte om utan nu blir det lite avkoppling i form av bio. Wall-e ska jag och bosse se på! Blir kanske sista biobesöket i Sverige på ett tag.
Nää, nu måste gå ner så vi får några platser.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag kan ta dom som blir över.. ;)

hoppas allt blir bra i norge nu :)

2008-09-21 @ 20:31:36
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0