Inte som jag tänkt mig!

Blev inringd av adecoo idag för att jobba på komplett! Ett lager här i Sandefjord som jag absolut kan tänka mig att jobba på hela tiden nu. Var så skönt att slippa va hemma och tänka på allt som hänt!
Det jobbiga är att vi inte vet ifall vi ska jobba imån, så vi kommer va tvungna att va uppe vid 8 ifall adecco ringer oss igen, för idag blev det en mkt stressig morgon då vi hade ungefär 30 min från att adecco ringde tills vi skulle ta bussen till jobbet.

Jag och Bodil råkade låsa ute oss från lagret, men ändå inte komma ut från byggnaden helt, vi hamnade i receptionen och kom ingenstans. Dessutom hade vi glömt våra jackor och väskor inne på lagret. Till slut kom iaf en mattant och öppnade dörren åt oss. Hann med bussen, annars hade vi fått vänta en timma. Så himla tur!

Nä, nu är det väl bäst att man snart går och lägger sig! Men först lite Greys anatomy kanske?!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linus

Vad skönt att det känns bättre! Du är mer för det där med lager alltså! ;)

Inte kunde jag tro att lillasyster skulle bli lagrchef! ;-)



komplett... är det lage för datorer och sånt? ;-)

Konkurent till pappa! :-P

2008-10-28 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0