Void-festivalen

Kollade precis upp vilka som skulle spela på festivalen i kalmar till helgen och märkte att welle erdball ska spela på lördag. Åhh...vill verkligen se dom! Dessutom skulle jag vilja se vargpakten eftersom stinas patrik spelar i det bandet. Men att jobba lördag då det ska va 30 grader ute och strålande sol är ju också kul...not.

Bodil har framkallat en massa kort idag som jag förgäves försöker hitta, hon måste ha tagit med sig dom till jobbet. Ohh, hittade dom nu! hähä! Gud vilka gamla kort, enbart partykort typ. Lovely!

Nu ringde Bodil precis och klagade på att hon hade så jäkla tråkigt så nu ska jag cykla till henne på golfbanan. Blev nämligen mutade, får vad jag vill i kiosken om jag kommer. Haha!
Så nu måste jag cykla!

Auf wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0