Uppdatering

Puh, nu är träningen slut och jag tänkte kollat på cashmere maffia, som jag inte rikigt vet vad jag tycker om iofs men det gick ändå inte så det spelade ingen roll vad jag tyckte. Imån börjar iaf gossip girl igen. Wohoo! Fast böckerna är bättre, precis som det alltid är. Träningen gick iaf mkt bra, var jobbigare än jag trodde. Åt dessutom mat typ en halv timme före. Bra Maja!
Nu måste jag verkligen börja träna regelbundet och då inte 1 g i månaden utan ofta. Det är faktiskt Julias fel att jag inte sprungit på 2 veckor nu eftersom hon är klantig och trillat med cykeln. Utan löparkompis blir det så himla trist att springa.

Eftersom jag alltid glömmer bort att skriva vad som hänt på helgerna kommer här lite uppdateringar i form av bilder:
Enjoy:

   

kajsa på sparkcykeln, sissi och kajsa + joppe, klabbe och petter ( förfest på vår balkong)

         

Fest 1: Gordon, isabel (födelsedagsbarnet) , nermin, amela och theo. 
Fest 2 Födelsedagsbarnet carro, simon med rökringar.
Fest 3: Niclas grillar upp altanplankorna!



  

Grillning med Kerstin!

 Majken, Bodil och Petter innan sport kareokekväll!

Nu ska jag läsa Bodils cosmopolitan och kolla lite på kläder innan jag går och lägger mig.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0