Underbar morgon...not

Vaknade 7.37 och trodde verkligen inte det var sant. Jag kan aldrig fatta vad siffrorna på klockan betyder direkt när jag vaknat. Ibland vaknar jag nämligen mitt i natten då klockan kanske är 3 och då tror jag alltid, utan undantag, att jag försovit mig med 3 timmar. Så stört!
Iaf så försov jag mig imorse till det klockslaget då jag ska cykla hemifrån. Klädde på mig det snabbaste jag kunde och cyklade iväg så jag kom bara nån minut försent. Men dagen blir alltid helt konstig om man försover sig, det är som om man är helt ur fas och typ stressad fast man inte behöver vara det.
Blev en jobbig eftermiddag också. Först gjorde jag en sak på jobbet i typ en timma som jag tydligen inte kunde göra idag så jag fick göra det ogjort. Vilket typ tog dubbla tiden! Det var ungefär som i ondskan när Erik måste gräva en grop helt perfekt, bara för att senare få fylla i den igen. 

Vid klockan 6 då jag äntligen slutade så cyklade jag i ilfart till friskis och svettis för att träna med mamma, skivstång/spinning. Skivstången var jättetrist och instruktören dålig. Däremot spinningen var förvånandsvärt kul och mkt jobbig! Cyklade sen hem i ilfart igen för att hinna se lite av Gossip Girl iaf.
Sen blev det desperate housewifes som är så himla bra. Vill verkligen veta nu vad hemligheten med Dylans mamma och pappa är. Bodil och jag tror att Dylan är adopterad eftersom hon inte minns ngt från sin barndom på wisteria lane. En annan sak som är lite skum är att ifall nu Katherine dödade sin man med en ljusstake på nedervåningen, så vad är då grejen med övervåningen? För i förra säsongen så var det ju nåt med rummet på övervåningen och nåt märke i golvet och allt. Hmm, förstår ingenting! Nån annan som gör?

Nu ska jag ställa alla klockor jag äger så jag inte försover mig imån. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0