Rubrik

Den här veckan ska bli en bra vecka! Lönen kommer ju på fredag och det är alltid härligt! Bokade en klipptid idag. Äntligen ska alla kluvna toppar bort och håret ska bli fräsch. Lagom till sweden rock som är om mindre än 2 veckor, shit vad snart! Måste boka en massa andra tider också som vaxning, tandläkare och ja, nåt mer. Dessutom måste jag och Julia hitta skjuts till festivalen, så nån som ska köra bil till sölvesborg på måndagen kan gärna höra av sig.
Snart ska Amela komma och hämta mig så ska vi och träna core, lovely! Imån ska jag träna med mamma också, spin/skivstång. Gäller att bli fit nu inför sommarsäsongen med festivaler och utlandsresor. Längtar till sommaren ngt så otroligt nu!
Har ett litet dilemma. Sara vill att jag ska jobba lördagen den 14 juni åt henne, ifall jag gör det så får jag ju mer cash vilket skulle vara skönt till sommaren. Men samtidigt är det för det första så jäklar jobbigt att jobba lördagar, ångrar mig alltid på fredagkvällen. Dessutom så kommer det säkert hända nåt kul just då som jag inte vet nu. Fast om jag istället inte jobbar så kommer det vara världens segaste helg så jag lika gärna kunde göra nåt trist. Hmmm... måste bestämma mig tills imån.

Här kommer en bild på en supersöt kjol från nelly.com

image27

från fornarina, typ 700-800 kr eller nåt. Vill ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0