Klappat och klart!

Nu är förhoppningsvis det mesta till sweden rock fixat. Efter att jag, Simon och Julia slutat vid 12 så cyklade vi till oxgrillen och åt varsin burgare. Julia och Simon cyklade bort till vägverket för att skriva förarprovet och jag cyklade till norremark och hämtade mammas bil. Vid 2 hämtade jag Julia som hade klarat provet! YÄÄ! Vi körde till systemet och köpte sjukt mkt dricka och sen till citygross och handlade nudlar bl.a. Simon ringde och hade också klarat det, ännu mera YÄÄ!

Nu har jag precis kommit hem så jag ska ut på balkongen och läsa i min bok ett tag. Läser för tillfället " Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini som även skrivit Flyga drake. Så himla bra! Så det är bäst jag rappar på för vid kvart över 5 ska alla kluvna hårtoppar bort för då ska jag till min frisör Alexandra.

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0