Fredagslycka!

Det är så himla skönt att den jobbiga veckan är över, för helgen räknas ju inte in. Jag vill inte ha en tråkig stund nu på den här efterlängtade helgen.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, lite folk vill att vi ska ha förfest men det blir nog inget med det. Är trött och mest sugen på att se en chickflick-film och ta det lugnt.
Imån vill Julia att jag och Bodil ska med henne på "en dag på strippen" i emmaboda där chicks with guns spelar, en skum bilmässa eller nåt. Jag är ju pank iaf så vet inte hur det blir med det!
Såg den snygga hunken idag som jag träffade på sports i ons. Han gick på stan med sitt gang och jag cyklade förbi det söligaste jag kunde bara för att få mig en rejäl titt! Hähä! Hoppas man kommer se honom mkt ute nu för tiden!

Nu ska jag och Bodil göra nåt kul! okej ljug, vi ska till netto och lämna tillbaka ett minneskort. :/ men sen...

puss och kram!


Kommentarer
Postat av: al

Hehe, okej, då är jag med! =))

Hah, det tror jag ni gjorde! =)) Men, a, lite imponerande är det ju att kunna hela den! Var inte hon med och sjöng då X))

Träffade henne förra torsdagen... Mer perforerad än nånsin! X))

Hehe, det var jag som lurade på henne minneskortet X)) Kass kamera hon har!

al

2008-05-17 @ 19:13:29
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0