Försoning

har jag och Bodil precis sett på dvd nu. Har velat se både den och "Stolthet och Fördom" sjukt länge och eftersom den senare gick förra helgen så var vi bara tvungna att hyra Försoning idag med snygga Keira Knightley. Den var dock inte alls så bra som S&F så det var lite av en besvikelse. Gjorde veg.burgare också, så gott!

Nu blir det en alldeles för sen kväll igen för mig, var ute och drack lite igår med ju. Julia har nämligen skickat en massa roliga filmer på oss precis, som jag måste ladda upp på facebook, och det var ju inte lite segt heller. En är verkligen jätterolig, det är när jag och Bodil ska visa alla trick vi kan göra på min kickboard. Haha!

Nu är det bara 10 sek kvar av uppladdningen, så godnatt!

xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0