Stressigt värre

Nu är det bara en dag kvar tills jag ska till cypern med mamma. Kommer hem nästa mån å då på tis ska jag ta tåget till Roskilde för att festivala, är borta en vecka då med. Sen tis efter det åker jag och Bodil buss upp till Stockholm och går på allsång på skansen. Sover antagligen hos Linus! Lite shopping dagen efter å sen blir det tåg till Göteborg där vi ska hälsa på Robert. Liseberg och en massa annat blir det där. Sen tar vi tåget hem på Lördagen och då ska jag direkt hem och göra mig iordning för stor dubbel50-årsfest. Så mina 3 första semesterveckor är sjukt fullspäckade redan. Fast det känns ändå skönt att jag verkligen kommer göra en massa kul på min semester. Får se hur pengarna ska räcka till bara.

På midsommarafton var jag och Bodil hemma hos mina päron och åt en supergod middag bestående av en fransk vingryta med nypotatis till huvudrätt och sen glass och jordgubbar till efterrätt. Sen blev det dans runt midsommarstången då jag mest agerade fotograf, sen blev det fika. Gud vad vi var mätta sen! Körde in till stan och snabbstädade lägenheten innan allt folk skulle komma, sen blev väl kvällen lite sådär. Men det var verkligen kul att träffa Stina och Linnéa igen!

Idag har jag kört upp till samarkand och letat skor i varenda affär utan nåt resultat. Köpte massa trista nödvändigheter istället som ny tandborste och lypsyl + ministrumpor.
Ikväll blir det sex and the city på bio med gänget. Ska självklart vara uppklädda med klackar och allt. Lovely!
Nu ska jag köra hem med bilen!

puss och kram





Bilder från underbara gran canaria i höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0