böööh

Usch vilken trist dag det är! Gick och la mig vid 4-tiden igår och sov enda tills klockan var 3. Första dagen sen jag kom hem från festivalen som jag fått sova ut. Jobbade ju igår med, men fick sluta 5 istället för klockan 6 så jag hann hem i god tid till matchen. Hade verkligen tippat på att det skulle bli 2-1 till spanien. Så rätt man kan ha ibland! Synd det!
Men Zlatans mål var så jäkla snyggt!
Ja, vad ska man hitta på denna skitdag! Allt känns allmänt dåligt och jag vill verkligen inte jobba imån igen. Nu har dessutom Julias semester börjat så det blir lite tristare på jobbet. Funderar på att gå och lägga mig igen, eller kanske titta på sex and the city som förövrigt har preimär på lördag! Är galapremiär på tisdag som jag verkligen vill gå på, men blir nog inget med det.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0