Gud vilken blåst!

Ja, det blåser verkligen mkt ute nu, kom från ingenstans. När jag cyklade hem från jobbet var det minsann så vindstilla det kan va, dvs så man knappt kunde andas i värmen. Men nu har det börjat slå i alla fönster och jag avr tvungen att springa ut till balkongen och rädda alla saker som låg där och va redo att flyga iväg.

Om en halvtimma så börjar Allsång i Linnéparken, dit ska jag med mamma, pappa och Johan med som är hemma några dar. Rongedal kommer dit och sen vet jag inte mer direkt.
Tänkte ta och skriva lite om helgen när jag kommit hem från allsången. Förstår bara inte riktigt hur jag ska kunna ta mig ner till stan på pappas skraltiga lilla cykel. Kommer ju blåsa ut i vägen eller ner i diket. Huah!
Ja, det är väl bäst man ger sig iväg nu då, hinner kanske gå dit om jag ger mig av på stört.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: al

Blåsten kom från åskvädret som var runtomkring. Tur att det knappt kom nåt regn från det iaf!



Hehe, var med på Allsången men gick efter Rongedahls andra låt. Vem vann Svensktoppen nästa?



al

2008-07-28 @ 23:12:18
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0