inget luciafirande

Allt löste sig till sist.
Såklart fanns det nästan ingenting att göra idag när vi kom till jobbet vid 9.
Så det blev bara jobb till klockan 3, sen hann jag ner på stan och köpte 3 julklappar, till Johan, Sofia och Johanna.

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på oc tror jag, blev inte mycket sömn inatt då Malin och Towe hade avskedsfest igår. Känns som om alla ska flytta hem nu typ. Trist! Precis när man lär känna folk och märker hur roliga dom är så ska dom hem.
Fast det komme ju nya med. Det är 4 nya killar på jobbet och jag tyckte vekligen jag kände igen en av dom. Men så tänkte jag att det kunde jag ju inte göra, lär ju inte ha sett dom förut. Men jo då, dom är såklart från Växjö visar det sig. hahaha

Nää, ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0