Nya saker <3

Slutade 12 idag så mamma och jag bestämde oss för att åka på utflykt. Hon har nämligen 7 veckors semester och det är det ju ingen annan som har nästan så nu hennes sista vecka är hon lite ensam. ^^
Vi tog bilen till samarkand först och köpte 2 trekantiga höganäs-tallrikar till mig för mitt nästan 1 år gamla presentkort. Så nu har jag 4 stycken i min samling!
Sen körde vi till Öhrs lantcafé som är så himla mysigt. Det finns en massa växter man kan köpa och en livsmedelsaffär med nästan enbart KRAV-märkta produkter och sen caféet då, där allt är hembakat. Mamma köpte en galen fågelskrämma, ett konstverk av nåt slag för 600 kronor. Om jag va fågel hade jag inte vågat besöka kärnalyckan efter idag. ^^
Jag köpte en fin skål där.
Efter det åkte vi till Moheda av alla ställen för att besöka en affär med lite paradiskeramik och massa annat. Där hittade jag ett par supersöta skor med körsbär på. Här kommer en bild:



Älskar dom redan!

Imorgon så ska jag och Bodil till Anna-lena för lite klassträff typ. Eller några från klassen iaf. Sen blir det utgång! Är karl-oskardagarna nu här i Växjö. Jättetrist egentligen, men det är väl kul att det händer nåt i Växjö för en gång skull.

Nu ska jag måla mina naglar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0