Make up, not war!

Igår så var jag, Bodil och Emma och sminkade oss på make up store. Det var jättehärligt, ska lägga upp bilder på resultaten. Kostade 500 att gå kursen och sen så får man välja produkter för den summan. Jag valde en primer som gör att ögonskuggan sitter bättre och inte skivar sig på ögonlocket, en kajal (äntligen! har fått låna bodils i en evighet nu), en pensel som var lithe sne högst upp och sen ett lipgloss, färgen hollywood. Blev koh thai för mig och Bodil efteråt eftersom vi var hungriga och det regnade ute. Ovanligt!
Skulle ju egentligen tränat också men det hanns varken med eller fanns någon ork till. Så idag blir det två pass istället. Först power yoga nu vid 7 och sen vid 8 blir det core med julia också.

Idag kom dessutom min väska som jag beställt. Mmm... fick detta sms:et av Bodil idag på jobbet:
" Maja...Nu har posten kommit fel igen. Ett avi från något som heter nuknuk damp ner på hallmattan precis..."
Hähä! Dagen blev mkt bättre, fast ganska olidlig när jag visste vad som väntade hemma.

pics från sminkningen:








XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0