Likt Törnrosa

Imorgon är jag ledig! Ska ta en riktig slappdag och bara ta hand om mig själv. Sånt behöver man verkligen ibland.

Helgen har varit späckad!
Först i fredags så var det jobbfest med utgång på deluxe. Jätterolig kväll!
Lördagen börjar med att jag blir väckt av Bodil som ringer och när jag till slut bestämmer mig för att svara så lägger hon på (senare förklarat med att hon kom på att jag kanske sov). Efter det kan jag inte somna om, så det blir till att gå upp vid 9-tiden med enbart 5 timmars sömn i kroppen. Buhuuu!
Cyklar ner på stan med Bodil och köper present till kusin Sofia och dessutom en vit tunika som jag letat efter och ett par nya jeans.
Sen tar vi bilen och köper flyttkartonger till Bodil och åker hem så jag hinner byta om.
Anton och jag kör hem till mig och hämtar pappa och sen bär det av till Brogård och kusinkalas. Trevlig värre!
Proppmätta och glada skjutsar jag hem alla igen, packar sovkläder och kör till Värnamo. Men först in på shell för att köpa en latte...trött!
I Värnamo kör jag till Prostgården där jag träffar Sigge! Gud vad jag saknat henne. Vi går till Gästgivargården och tar några öl och pratar. Kommer i säng framåt 4.
Söndagen har spenderats hemma hos Saras mamma där vi har spelat kort och ätit pannkakor.

Nu är jag hemma igen och har hunnit med att se Casanova med Bodil och Lina. Ska nog ta och lägga mig i sängen med min laptop och kolla lite på OC, sen ska jag sova och sova och sova!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0