någon gång ska det ju hända

Imorse hände det som aldrig händer!
Jag väcktes av min klocka vid tjugo över fem och förbannade som vanligt att det var morgon. Kände mig som vanligt så trött så att det kändes som jag skulle stupa och förbannade att jag inte lagt mig tidigare kvällen innan.
Sen tänkte jag "bäst jag kollar mitt schema så att jag verkligen börjat sju", vilket jag typ alltid kollar och med besvikelse upptäcker jag alltid att jag såklart gör det. Men idag var dagen. Jag tittade på mitt schema där det står halv tio. Gnuggar mig i ögonen, kollar tio gånger till, kollar på mobilen så att jag kollar rätt datum, men det är sant. För första gången någonsin har jag faktiskt stigit upp för tidigt.

Kändes som att det var min bästa dag i mitt liv när jag fick lägga mig ner och somna om.
När folk på jobbet började gå hemi eftermiddags vid tretiden och jag visste att jag hade tre timmar kvar att jobba, då kändes det inte längre som min bästa dag dock.

Kommentarer
Postat av: al

Å fan, har jag lyckats impa på dej? Då är jag heelnöjd ;) !



Snart kommer jag och bor hos dej =)) !



al

2010-05-17 @ 21:45:21
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0