do you remember me

Jag har blivit världens sämsta på att blogga. Förra veckan jobbade jag 10-18 hela veckan, så då hade jag en ursäkt iaf.
Har haft en superbra helg igen. Jag och Bodil hängde hos Stina på fredagkvällen, åt scones och drack chaité.
På lördagen rände vi runt på stan eftersom jag hade ungefär tusen ärenden, hann inte ens med hälften. Sen var det ju helt underbart vårväder också, och jag hade min nya skinnpaj på mig (syntetskinn såklart).
Kvällen blev en vinkväll, vi förfestade med två av våra roomies här hemma, sen blev det bondebaren. Där mötte vi upp lite fler folk, bl.a Norgefredrik som vi har bott ihop med ett litet tag där borta. Kulkul!
En helt galen efterfest här hemma blev det sen. Vad jag önskar att vi hade varit filmade. Hände så himla mycket mysko saker som ingen förstod hur det hängde ihop.
Varför vaknade tex Kalle upp i min vinterjacka?


Här får ni se ungefär en centimeter av min superfina playsuit från Topshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0