någon med storlek 37?

Enda sen jag flyttade från min lägenhet till Norge så har mitt rum varit fyllt av flyttlådor. Man kunde knappt ens komma fram till sängen, fram tills för en vecka sen. Har lyft ut alla lådor och ställt dem i ett annat rum så länge.
Så nu ska det rensas, städas och skänkas.
Började nyss med mina två flyttlådor fulla med skor. Har bestämt att jag kan inte ha mer än en flyttlåda med skor, hinner ju ändå inte använda alla.
Det är jobbigt det här med att skiljas från sina saker. Att bestämma vilka som ska bort, vilka som faktikst är så slitna så de måste slängas. Vilka andra ska få lyckan att få. Buhu!

Snart ska jag göra något roligt iaf. Ska äntligen äta Koh thaimat med Petter och sen se Sherlock Holmes.

Kommentarer
Postat av: bee

hähö! fast benny säger tydligen ostBÅGAR. svikare...

2010-01-09 @ 18:26:29
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0