1700

Så himla typiskt mig att jag satt här och bloggade tio minuter innan jag skulle åka tåg till Göteborg. På grund av det så glömde jag såklart både min ipod och min bok jag skulle läsa. Så det blev inget depechepeppande på tåget för min del. Istället har jag sovit alldeles för mycket och läst Elle och Kupé pärm till pärm.

Depeche igår var iaf braa. Så skönt att jag sett dom nu, har ju velat det i en massa år. Fast gitarrmartin hade ju inte behövt sjunga typ fyra ballader, neej.
Idag har jag traskat runt i Göteborgs slask och provat massa kläder. Ville egentligen köpa en acneklänning, men eftersom jag inte får använda upp massa pengar så blev det bara två linnen. 

fast jag har tydligen namnsdag den nittonde...

Kommentarer
Postat av: al

Visst är det hemsk väderlek? Jag hade hellre velat ha stormen än denna gegga.

Hur länge stannar du?



Huva, kan man inte kolla sånt hemma och skicka en tops i en påse till lasarettet?



al

2010-01-27 @ 22:16:16
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Najs, välkommen åter då!



Skolan går bra, pengar har jag dock inga, fattiga lus =/ .



Asså, jag vill inte till dem! Brr ...



al

2010-01-27 @ 23:10:51
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0