Härligt välkomnande!

Kom hem nu i eftermiddags från min Stockholmsvecka som har gått alldeles för fort.
Iaf så satt jag här uppe och tittade på Top Model nyss när jag hörde min katt Disa jama så himla mycket. Ropade på henne att jag var på övervåningen, för jag tänkte att grannens hund kanske skrämt henne igen så hon ville va med mig.
Men så kommer hon upp med en superfet mus i munnen, som hon dödat, för att visa den för mig. Så himla äckligt! Försökte säga åt henne på skarpen att ta ut den, men istället började hon leka med den. Slängde runt med den på mattan och upp på väggarna.
Jag sprang snabbt och stängde dörrarna till mina rum, sen ringde jag mamma. Tänkte att hon kanske skulle komma hem snart så hon kunde ta ut den, men inte. Hon skrattade först, fast när jag sa att Disa satt på mattan och åt så slutade hon.
Jag fick höja ljudet på tv'n jättemycket för att slippa höra kanstret när hon slukade den.
Nu har jag lyft ut hela mattan, och jag kan ju säga att det var inte långt ifrån att jag spydde när jag såg blodet och hjärnan som låg kvar på mattan.


Kommentarer
Postat av: bodil

haha, nä det är inte jag. kolla ipnr. jag tänkte skriva "vad är det för idiot som skriver till dig?" men sen tänkte jag att du skulle ta illa upp.



usch disa. jag tror svartnos har blitt för gamal för att orka jaga. han har blitt superjamig fast man vet aldrig vad han vill. superfrustrerande. jag skulle aldrig kunna va en mamma.

2009-09-15 @ 19:10:53
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0