fast ni satt lika löst som jag

Är precis hemkommen från en spontan resa till Vislanda med min pappa för att titta på Dan Viktor när uppträdde där med sina visor. Det var bra, och skönt att åka någonstans, om än bara till Vislanda, efter två dagar på landet. Imorgon ska jag dock åka längre bort än Vislanda. Till staden som jag tycker bäst om i Sverige, nämligen Stockholm.
Ska hälsa på mina bröder, Stina och Calle. Gå ut, shoppa och njuta av storstadsliv.
Kanske skulle börja packa faktiskt, ska trots allt försöka få ner allt i mammas gröna lilla rullväska. Hur det ska gå förstår jag inte riktigt. Men eftersom hjulet trillade av på min svarta rullväska efter peace&love så har jag inget val faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0