.

Den här dagen som började så bra med frukost ute i solen och att äntligen träffa min katt Disa, slutade tyvärr inte lika bra. Har varit med Sixten på djursjukhuset där han blev tvungen att röntgas då veterinären tyckte sig känna en kula i magen. Visade vara en böld av något slag, troligen cancer. Så nu ligger Sixten kvar på sjukhuset i övernattningsbur och imorgon ska han opereras. Är så himla orolig och försöker sysselsäta mig med saker hela tiden så jag inte ska tänka så mycket på det.
Veterinären ska ringa ifall något går fel under operationen imorgon eller ifall det visar sig att cancern spridit sig eller inte går att ta bort, för isf så avlivar dom Sixten medan han är nersövd.
Händer det vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra för Sixten.

Inte för att jag känner dig eller så, men har varit med om samma sak :(

2009-09-02 @ 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0