Bilder kommer om nån dag

Bajen förlorade tyvärr matchen idag, men Johan fick dela ut pris till bästa hammarbyspelaren. Det var kul!
Efter matchen gick vi hem till Johan och Annas lägenhet igen där vi åt rabarberpaj som hon bakat, spelade fia med knuff och tittade på tv.
Jag är jättetrött efter den här helgen, trots att jag sov till tolv idag. Så egentligen borde jag gå och lägga mig, men det är en massa jag vill göra först. Som att sitta här ett tag till, eller läsa i min bok, eller läsa min elletidning kanske.

Igår när jag var ute med Johan och hans jobbkompisar så var hans chef med också. Känns som min chans att ha ett jobb när jag flyttar hit ökade väldigt mycket med tanke på hur många drinkar jag faktiskt fick av honom. Hann inte ens dricka upp mina drinkar/öl fören det stod en ny framför mig. Varför är det inte alltid så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0