Är det någon som har lust att köpa en lägenhet till mig här?

Sitter i Linus (min storebror) lägenhet på kungsholmen här i Stockholm och lyssnar på musik efter lite fikande.
Kom hit i onsdags och det jag hunnit med sen dess är det här:
- virrat bort mig totalt några gånger, dessutom åkt förbi stationer jag skulle gått av på. Trodde jag hittade hyffsat bra här.
- Varit en snabbis i Stinas och Patriks nya lägenhet i Årstaberg.
- Träffat dosenCalle och druckit vin och ätit mat i SoFo.
- Gått på stan med Johan (min andra storebror) och Kalle och letat efter skor till mig över hela stockholm, nästan iaf. Slut överallt!
- Ätit med Linus uppe i Kulturhuset.

Känns som att jag har gått ungefär två mil idag, jag och Linus promenerade dessutom utmed vattnet hem till honom.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska träffa Calle igen, tror han vill gå ut. Sen vill jag se September Issue, dokumentärfilmen om Anna Wintour på Vogue, tror den går på dagen också. Så vill jag gå och köpa lite grejer jag har kollat ut.

Det enda som hade kunnat göra den här veckan bättre än den redan är skulle vara att Bodil skulle vart här.





Kommentarer
Postat av: polarn

två i en grejen, du vet när vi åker till kreta och passar på att gå på liseberg. eller åker till sthlm och samtidigt gbg innan vi åker hem. åker till usa och sen gå på konsert? hähä!



PS hade mer än gärna vart i sthlm med dig just nu. hade mer än gärna BOTT i sthlm just nu :D

2009-09-11 @ 12:33:08
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0