ge mig!

När jag och Linnéa var femton år så pratade vi lite om paketkalendrar. Ingen av oss hade haft en sån när vi var barn så vi bestämde oss för att göra varsin paketkalender till varandra med 24 paket. Detta blev en tradition som höll i sig i säkert 4-5 år iaf.
När vi slutat skolan och flyttade åt varsitt håll så blev det inte av längre, men jag saknar den.

Så nu när jag skulle kolla min mail så upptckte jag att jag fått ett mail från body shop. I det så stod det att man kan köpa en paketkalender ifrån dom med 24 inslagna paket. Finns tre stycken olika att välja på i tre prisklasser.
Underbar idé!
http://www.thebodyshop.se/web/Sortiment_3.aspx?CIRC_R_ID=3b61c7e8-0e2f-4fb5-97ff-34892abf0e73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0