weekend

Igår vann jag efter mycket om och men (mygel) på vinlotteriet på jobbet. En flaska vitt vin tog jag med mig hem. Underbar start på helgen.
Kvällen startade vi hemma hos Emma där Andree, Andreas, Daniel och Jens också va. Fick en karatefylla och försökte komma in gratis på sportsman. Det gick inte!
På efterfesten hos Emma igen fick jag först en speta i handen. Sen kröp jag uppe på ett sovloft och då så kände jag att det knäckte till i min tånagel. Resulterade i blod och en svart nagel. Nice!

Idag har vi skejtat lite och ätit kinamat, och jag har kommit på att jag vill ha en longboard. Vilken fart alltså.

Nu har jag precis duschat och ska öppna första ölen.

puss

Kommentarer
Postat av: lisa

maja, du borde verkligen uppdatera din blogg oftare. den är bra!

2009-05-26 @ 21:47:06
URL: http://lisasjoshult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0