Sadisttandläkare

Sitter här och tittar vad det kostar att sätta i både vanlig tandställning och osynlig räls, och konstaterar att det är svindyrt. Vem vill egenligen betala pengar för något som gör att man ser ut som om man har en hel tågbana i munnen? Särskilt flera tiotusentals kronor. Men sina snéa gaddar hade vart skönt att slippa.
Varför va min tandläkare en elaking och vägrade mig tandställning? Dra ut tänder va det enda som han ville göra.

Bra dessutom att jag är en mästare på att spara pengar, så att jag har råd med såna här grejer. Ännu mera plus till att jag hellre spenderar pengar på resor och kläder än på tandställningar. Jag behöver bli rik, NU!


Kommentarer
Postat av: imbros

jag behöver också bli rik. min bror, låt oss bli det ihop!

2009-05-07 @ 00:10:19
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: Marie

HAHAHA! Tja sjalv har man ju fina tander och det var det vart. :P men men du kan ju fortsatta med dina kraktander, hihi.

puss puss

2009-05-07 @ 02:34:54
Postat av: Bea

Hoppas att du haft en bra dag =)

2009-05-07 @ 02:36:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0