nya planer

har varit inne på festen ett tag, men öppnade aldrig mina öl. oc-maraton med chips och dipp i vårt rum lockar mera. så så blir det istället.

haha, stod här i vårt kök nyss och blandade dippen och så hör jag att det kommer in några norrmän i vår lägenhet. tittar fram från köket och tittar förvånat på dom. dom skyndar sig ut och säger "shit, vi råkade gå in i hennes lägenhet."
hähä, som att jag bodde här helt själv som en liten tant och inte hade en nys om att det va fest i lägenheten bredvid.


Kommentarer
Postat av: imbros

haha! "inte hade ett nys om" det var verkligen tantigt det!

vakna nu min bror så vi kan hitta på något!

2009-05-03 @ 12:33:50
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0