nu börjar jag ändå bli trött

Inatt har jag nog sovit högst 4 timmar. När Bodil gick upp i morse så tänkte jag "varför är hon uppe mitt i natten, jag har ju precis somnat". Sen går den hemska sanningen upp för mig och jag tänker "det kan inte vara sant, det kan bara inte vara morgon redan". Klockan 6 kan ju iofs knappt räknas som morgon enligt mig. Nä, före 8 borde man slippa gå upp.
Fast man är ju så illa tvungen när man ska jobba.
Hade egentligen tänkt gå och lägga mig ett tag nu när jag är hemma. Fast eftersom jag är pigg just nu känns det så himla onödigt. Man är ju så trött när man vaknar sen igen. Hmm.., dilemma.

Igår när jag hade varit och borstat tänderna och gick in på vårt rum så låg Bodil i sin säng och skrattade som in i tusan. Tittade mig omkring men fattade verkligen inte åt vad det var, sen såg jag det. Hon hade tagit på sig min pyjamas. Men hon fortsatte skratta och sa åt mig att titta i min garderob. Överst i min tröjhög hade hon lagt min carlingströja som jag fått i födelsedagspresent av henne, och som hon klagat på sistonde om att jag inte använt på ett tag. Bodil skrattade hur mycket som helst åt det här. Säga vad man vill om hennes kvällshumor, men hon roar sig själv iaf.


Kommentarer
Postat av: bodil

HÄHÄ! men jag tog ju på mig din pyjamas för att du hade tatt min ju.

jag tycker det är kul att jag kan ha så roligt åt mig själv. kan behövas när du är en torris ibland. som nu. när du bara vill sova och sova. fast jag vill sjunga och dansa. god natt lilla pyre! "efter, före, efter!" HAHAHAHAHAHAHAHAHA!:D

2009-05-08 @ 17:38:54
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: al

Vad fan skriver hon då som är så beroendeframkallande?



Hehe, images-googlade på den där kisen, och han var ju rättså tvålfager! =) Tror dock inte att den serien är nåt för mej ...



al

2009-05-08 @ 18:30:26
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0