blablabla

Det som hänt sen sist jag skrev är att jag och Bodil har badat i det norska havet. Finally! Var inte det minsta kallt, helt skumt. Fast det var iofs ganska grunt där vi doppade oss.
Vi åkte till "stranden" med Tomas och Shake, men dom va badkrukor och satt bara och kastade tång på oss.

Efter jobbet idag var jag nere en runda på stan med Fredrik och Ida. Var duktig och köpte ingenting. Hurra för mig! Egentligen var det mest för att jag var hungrig och bara kunde tänka på mat, såg nämligen en hel del fina saker.
Jag vill ha en hatt, en svart en. Såklart finns den inte i min storlek här i Sandefjord.
Funderar faktiskt på att be mami köpa en i växjö, och ta med upp när hon och papi hälsar på till helgen. Har redan beställt dom två sista twilight-böckerna och en massa veggimat av henne, så en hatt mer eller mindre.

sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0