Wobididooo!

Freeedag, och jag har noll fredagsstämning. Men det ska snart fixas. Bodil sitter med Tomas på tråden och planerar kvällen. Antar att det blir fest av nåt slag.

Idag har jag varit duktig och sprungit en runda. Sen har jag vart på stan utan att köpa mer än ett armband. Fast iofs så beställde jag hem lite kläder från nelly. Men dom va billiga och fina så det var värt det.
Dessutom ska mami boka om min hembiljett till växjö i påsk så jag kommer redan helgen innan. Stannar där en vecka ungefär. Skönt ska det bli. Längar som bara den!
Linus är hemma då också så det blir äggletning ihop. Yää!

Nä, nu ska vi kolla klart på greys-avsnittet och fixa oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0