Vilda västern är ej som förut

Känner att jag varit lite dålig med uppdateringen här på bloggen.

I helgen så har Andree och Daniel varit och bott hos oss. KUL!
På torsdagen så låg vi uppe och pratade en massa. Så somnade inte fören sent, sent. Men såklart blev jag inringd på morgonen av Komplett. Orkade inte ens svara dom 5 första gångerna det ringde. Tyckte det va lite konstigt att dom inte gav upp, men det visade sig när jag kom till jobbet att det var Björn och Kenneth som ringt mig en massa. Det första Kenneth sa när jag kom var nämligen "svara i din telefon för helvete". Hej på dig också! :D
Var faktiskt inte alls jobbigt att jobba, tiden gick fort och jag fick en god veg gryta med ris till lunch.
På kvällen så skulle vi ha Shrekmaraton, såg bara 1:an och 2:an, sen blev det sängen.
Lördagen spenderades på stan först och väl hemma efter en massa greysavsnitt så fixade vi oss och förfestade. Dansade en massa och hade superkul. När vi väl gick ut var jag kalasfull och jaa, det gick som det gick. Jag följde med Tor, jim och några fler hem till Daniel Blixt och hans kompisar på efterfest. Vaknade vid 6-tiden av att alla gått hem och blev sur för att ingen väckt mig. Somnade om igen iaf och gick hemåt vid 12-tiden. Trodde då att jag missat Andree och Daniel, men dom va kvar. Hade Andrees kepa på mig, så tänkte att det va tur så jag kunde lämna tillbaka den. Men det behövde jag inte, utan den fick jag låna tills vi syns igen. :D
Bara 3 veckor kvar tror jag.

Har pratat med min papi idag också. Han betalar min hemresa i påsk, puss på det. Ska bli skönt att träffa mina katter och min mami, papi och bror också. Dessutom ska jag prova papis spikmatta som han köpt. :O

XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0