Utmanad

Såg att jag blivit utmanad på Lisas blogg


DU SOM LITEN:

1. Vad hette din första bästa vän? Amanda Sjögren
2. Vad hette din första kärlek? Aaron Carter. Gud jag var helt såld på den blonda pojken
3. Vilken var din favoriträtt? Lax med potatis och smält smör
4. Vilken var din favoritfärg? Grön och blå
5. Vart bodde du? På landet, i den lilla byn ellanda
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När jag fick en kanin i julklapp
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När vi avlivade vår katt Ida
8. Ville du bli när du blev stor? Jag ville bli känd, gärna sångerska som Carola
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Jag gillade nog nästan allt godis

DU, NU:
1. Vad heter din bästa vän? Bodil Halvarsson
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Viktor
3. Vilken är din favoriträtt? Bamee vegetarisk på koh thai i Växjö
4. Vilken är din favoritfärg? Blå
5. Vart bor du nu? I ett kollektiv i norges lilla stad Sandefjord
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag kom in på friidrottsgymnasiet där jag träffade underbara Sigge, Marit och Anno. Och många många fler härliga människor.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Alla människor som jag känt som gått bort under åren
8. Vad vill du jobba med? Har inte en aning, vill ha ett kul jobb där jag känner att jag kan utvecklas och något jag inte tröttnar på för snabbt. 
9. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad

Kommentarer
Postat av: Marie

Ah! Vilket gulligt inlagg. :) det ar ocksa bland det basta om har hant mig.

2009-05-07 @ 02:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0