arvika, roskilde, hultsfred ??

Sitter och kollar upp en massa festivaler i sommar. Man kan ju inget annat än längta ihjäl sig.
Problemet i sommar är att nästan alla festvialer jag vill på är samtidigt. Vet inte riktigt hur jag ska prioritera?! Vilken festival som är roligast, vilket folk som ska på vilken, eller vilka band som kommer?!
Förra året var det så bra! För i juni var jag på sweden rock med Julia, sen juli var Roskilde med tvillingarna, Annelie och Julia, och sen i augusti var det Emmaboda med Stina, Linnéa och annat växjöfolk. Det var helt perfekt! Så skönt med en månads uppvilning mellan festivalerna dessutom.

Nu ska jag fundera vidare på hur jag ska göra, och övertala Bodil att följa med i sommar.


Stina och Linnéa på emmaboda


Stina och Jag på emmaboda


Edvin och Moje på emmaboda


Vårt camp på sweden rock

festivaler <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0