Slim susie

- Ja, Pölsa har alltid varit som en sån där, ja vad ska man säga, som en bajskorv som inte går att spola ner. Som bara flyter upp hela tiden.

- Du nu ligger du lågt, det finns till och med folk som mördar sig själva.


- Pölsa, de sitter fyra knarkare i din söffe o knarker! - Fyra bara?? Den skulle ju va fullsatt

- Jobbar du nåt då? - Nej fan, det hinner jag fan inte.

- Nä, jag ska börja om nu, få lite ordning på mig. Börja göra vanliga grejer, verklighetsbaserade grejer, bara dricka folköl. Å så ska jag stå för flinten

- Du vet när man ligger i magen innan man föds, då är det ju tyst, och när man dör, så ja, då förmodar jag att det också är tyst. Och därimellan är det bara ett jävla oväsen och jag orkar inte med det.

- Pölsa has no fear, cause he's got a lot of beer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0