Hora, är de det enda du kan säga? Skaffa ett lexikon för fan!

Fick med bodil ner på stan idag till slut. Fast någon post kom det aldrig.
Nu har vi sett 3 filmer. På den första så somnade jag, den andra var sjukt dålig så den ville vi inte ens se klart, och den sista har jag sett 1000000 ggr så då pärlade jag under tiden.
Imorgon blir det att gå ner till adecco, tvätta alla mina kläder och packa. Sen på kvällen ska Bodil ta en öl med sitt team på jobbet, och jag är medbjuden. Kan inte bestämma mig ifall jag ska va uppe hela natten innan fredagen. Vi ska ta färjan över till strömstad vid 7 på morgonen, och eftersom vi brukar va uppe till 3-tiden så känns det knappt värt att gå och lägga sig alls.
Fast jag vill ju inte va trött när vi kommer fram till Varberg, men om jag sover hela resan så går det ju. Hmm...vilket dilemma.

Idag köpte jag ett supersnyggt garn, ett turkost. Så nu väntar jag bara på att Bodil blir klar med mina stickor så jag kan börja på ett nytt pannband.
Och nu blev hon det, så nu ska det stickas!


Kommentarer
Postat av: al

Hej hej, har en "utmaning" till dej på bloggen, om du vill. =)



al

2009-03-05 @ 17:26:23
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0