fulare hatt får man leta efter

Nej, men den var som trott verkligen ingen hit. Såg mest ut som en fiskehatt i väldigt gult stråmaterial. Dessutom skulle bandet runt den vara blå/vitt, både jag och Bodil är helt säkra på att det var så när vi beställde dom. Istället är det brun/rött/vitt. Ifall man går in och kollar hms hemsida nu, så är det faktiskt brun/rött/vitt på bilderna. Antingen har dom bytt ut bilden eller så har jag och Bodil blivit knäppa.

Den utlovade bilden:

 Skicka tillbaka tack!

Nu ska jag fila lite på min lista med kläder jag ska hämta när jag är hemma i påsk. Ska byta ut min garderbob helt, vinter mot sommar. Mina chinos, vita tygskor och kjolar och klänningar ska hit, medan alla tjocka koftor och fula vinterjackor ska hem. Älskar att kolla i min garderob när jag är hemma. Det är alltid en hel drös med kläder jag helt glömt att jag har, och mina skolådor sen. Har 2 flyttkartonger fyllda med skor, en del inte ens använda. Ska nog låna Bodils bautaväska, så jag slipper pressa och prioritera vad som ska med. Yää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0