Det var ju det här jag inte skulle göra

Sitter vid min dator och kollar på en massa kläder, väskor, smycken jaa, allt man kan behöva helt enkelt.
Vill verkligen ha en genomskinlig regnjacka. Vet att hm har haft en röd genomskinlig fin sak. Har sökt och sökt efter den, men ingen verkar ha någon till salu.
Hm:et här i Sandefjord kan man ju knappast hoppas ngt på. Fast skulle verkligen vilja ner till stan och kolla lite ändå. Måste isf tjata supermycket på Bodil om jag ska få med henne. Hon tycker nämligen att vi ska ligga inne hela dagen och blev helt arg när hon såg att jag klätt på mig. :D

Villvillvill att posten ska ta och komma någon gång också. Ofta posten kommer såhär sent lixom?! Väntar nämligen på två tjocka brev från Sigge och Marit. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0