Bling-bling

Gårdagkvällen började med drickaspel hemma hos Emma, Tor och Jim. Dom va mitt uppe i städningen av lägenheten när vi kom och Tor hittade deras grannars bortsprungna hamster under diskhon. Bob heter han. En gång tog jag och Bodil hand om Eriks hamster som också hette Bob, fast Bob hund. Vanligt hamsternamn det där.
Efter ett tag så kom en taxi som vi tog ner till stan. Direkt till Play där Tomas fixade in oss för free. Där fanns det en strippstång som Bodil, Emma, Marica och Jim dansade runt. Jag och Tomas hängde i baren och försökte se coola ut.
Efter ett tag gick jag, Jim och Tomas till Sportsman istället, fast det var ganska sent så vi hann inte va där så länge. När vi kom ut gick vi över gatan till Perfect och köpte en vegpizza(!!!), första gången en utekväll då jag lyckas få en vegetarisk pizza där.
Vi tog vår pizza och gick ut till vägen igen. Där började jag leta efter en skjuts som vi kunde åka med. Öppnade bildörrar och höll på. Till slut fick vi nån snubbe att köra oss till Shell för 100 kr. Märkte när vi kom fram att vi visst inte hade några cash så jag gick för att ta ut. Men automaten ville inte acceptera mitt kort, så jag gick in på Shell för att köpa något över beloppet. Såg då mina och Bodils ljuvliga ägg&tomatmackor ligga där i disken. Grabbade tag i ett 4pack och betalade. Tomas avskyr verkligen ägg och när jag kom tillbaka till bilen är det första Tomas säger "du har väl inte köpt dom äckliga äggmackorna nu igen". Det var bara att klistra på det falska léendet och ljuga för hela slanten. Men det kan jag!
Var så kul att ringa Bodil idag och berätta vad jag hade med mig hem. Glad blev hon!
Efter vi betalat snubben så gick vi upp till Blixt och väckte honom, och Jim och jag åt vår pizza. Sen tog kvällen slut!


jag och lilla lilla bob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0